Meet Derrick.

  Көрүүлөр 170,696

Time Out

3 ай мурун

Everyone welcome Derrick to the show!
"Time Out" is a brand new channel I've created to give my fans an outlet to enjoy content aside from JUST cars that wouldn't typically belong on my main KGpost channel, called "itsjusta6."
This channel is going to be home to a wide array content ranging from storytelling, firearms, vlogs, behind the scenes, and much more, so make sure you're subscribed with notifications ON to be reminded when a new video is live!

Жорумдар
Time Out
Time Out 3 ай мурун
We posted the first drive of the RZR being street legal on Facebook and it's currently over 8 MILLION views!!! If you haven't seen it yet, search "itsjusta6" on Facebook and go watch it!! AND if you think this RZR is cool.. Did you know you that every $10 spent on www.itsjusta6.com will get you automatically entered to win an SRT-10 Dodge Viper?? Pretty cool if you ask me
Jared THISDELLE
Jared THISDELLE 2 ай мурун
Holly sh.t 8 million views what .
Gabriel Acosta
Gabriel Acosta 3 ай мурун
I loved the video but it sucks trying to hear the bike but all you can hear is music.
AlphaQUp
AlphaQUp 3 ай мурун
When drilling with metal drill bits do it at a slower speed, less heat and the bits last significantly longer. RZR looks unreal btw!
Jared Picotte
Jared Picotte 3 ай мурун
Why would you put on back ground music when Gavin was cruising the victory?
Brian Proffitt
Brian Proffitt 3 ай мурун
Daniels bike is a beast
klas V
klas V 22 күн мурун
i really don't like rap at all, but to each his own,,,the other stuff you have here is cool.
RageBear
RageBear 2 ай мурун
Anybody know what brand and type of bike it is at 10:20 i like it... thanks!
jorge3gd2013
jorge3gd2013 2 ай мурун
The outro song is Pushing feat. Lone Waves by Virgil Arles
Things and Stuff
Things and Stuff 2 ай мурун
You arent supposed to spin drills that fast... especially on stainless steel you shold have the drill in 1st gear MAX...
Jared THISDELLE
Jared THISDELLE 2 ай мурун
Sick looks bad man cheers
deepwater-jew
deepwater-jew 2 ай мурун
I feel he's gonna be like Doug. I didn't like Doug at first, but now I do.
jjrock5
jjrock5 2 ай мурун
Dude’s drill skills are atrocious.
Matt Nadeshot
Matt Nadeshot 3 ай мурун
They need a vrod for the dealer. Ultimate cruiser
bigbow62
bigbow62 3 ай мурун
For drilling why don't you use a pilot bit & work up to the final size ! You can also sharpen old worn out bits ( aka: smoking drill bits ) Just a few tips from an old Master Electrican ✌😎 Love the video's and different channels guys....thank you & best of luck😆
SS Productions
SS Productions 3 ай мурун
ok to be fair tho you bought one to drive it on only pavement, garrett got his and it ripping it thru dunes and 5 feet of water and flipping them, using them for what they’re supposed to be used for 😂 love the content bro keep it up
Die ziy
Die ziy 3 ай мурун
I think sports bikes are sexy and cool as fuck and maybe i will get around to buying one, i have my eye one the Ducati Monster. I have always liked cruisers I love my 02 Magna
Okie TC
Okie TC 3 ай мурун
Jobs security
ATO NATION
ATO NATION 3 ай мурун
Nasty whip. Sweet upgrades! First street legal side by side in LA im sure. So them squatch lights and switch are are fire! Hotter than bigfoot in flannel on a texas ranch in mid August. That sharp drill bit comment 🤣. Stay frosty and yall keep it real!
Elpinche_ Fernandooffical
Elpinche_ Fernandooffical 3 ай мурун
No side windows and mud tires... “I h8 noise”
jakesta247
jakesta247 3 ай мурун
Andrew gets mad respect points because Cars is one of the best movies ever
Anonymous Server
Anonymous Server 3 ай мурун
Dugg and Derrick the duo nobody wants smoke with
Ollie
Ollie 3 ай мурун
2:58 asmr
Drake Williams
Drake Williams 3 ай мурун
What’s the song at 12:22
Blade Willson
Blade Willson 2 ай мурун
Cal scruby faster
Allen Lord
Allen Lord 3 ай мурун
Don't play with it, GO STRAIGHT TO STAGE 6 SHOCKS, RUBBER,TURBO DOWN PIPE AND TUNE, then you'll see what it can do
Allen Lord
Allen Lord 3 ай мурун
Should really hook up with SxSBlogg.com, them boys will have that side by side hooked up. Needs a bigger turbo, a stinger downpipe. It's got alot of potential to be unlocked.
Dylan Bushell
Dylan Bushell 3 ай мурун
Gavin suits that bike so bloody well
Ahmed Haji
Ahmed Haji 3 ай мурун
↓ this is how many times Gavin said "wow"
Ricky Galindo
Ricky Galindo 3 ай мурун
Yo that Daniel and the little woo sound killed me bro I laughed for like 3min nonstop🤣🤣
David P.
David P. 3 ай мурун
If y'all got a Derrick as the motorcycle shop Doug, replace him with someone that actually knows what they're doing like Doug does
David P.
David P. 3 ай мурун
What surprises me is the fact that there was 3 if not 4 car guys in there and none of them knew to drill metal with low rpms and more pressure
anthony Maldonado
anthony Maldonado 3 ай мурун
i live in cali we don’t see those on the road :(
Blakek9000
Blakek9000 3 ай мурун
What was the song playing when Daniel was riding his bike?
End Me Pls
End Me Pls 3 ай мурун
Hi Derrick, nice to meet you
YEE YEE NATION
YEE YEE NATION 3 ай мурун
You know why there keeping the old tires, because there gonna do a fat burnout 🤫🤫
Chris Harris
Chris Harris 3 ай мурун
Is it just me or does Gavin just look right on a Cruiser?🤷🏼‍♂️
Hunter Dail
Hunter Dail 3 ай мурун
'hearing lose, its a gift that keep's on giving" XD
Aubrn
Aubrn 3 ай мурун
Do a gun collection video!
Guildenstein foutch
Guildenstein foutch 3 ай мурун
At 12:40 what song is that.
Meme Daddy
Meme Daddy 3 ай мурун
What bike did Daniel get? I kinda want one now lol
solo swiper
solo swiper 3 ай мурун
Love the video keep them up in I hope everyone have a great day and be safe god bless y'all
Brendan govan
Brendan govan 3 ай мурун
Race Lucifer vs satan dooog can drive either
Diesel freak
Diesel freak 3 ай мурун
Fcklightbars.com is a rgb light bars
Johnny Jayy
Johnny Jayy 3 ай мурун
12:27 Zorbii’s Intro Song Lol
Itz Biscuit
Itz Biscuit 3 ай мурун
Im a simple man... I see a SxS or hear Cal Scruby and I like. Got super hype when I heard Cal!
Johnny Jayy
Johnny Jayy 3 ай мурун
Lol I Thought You Named The RZR Derrick 🤣🤣🤣
Rylan Morgan
Rylan Morgan 3 ай мурун
I hate those brackets that they use on the back windshield there a pain in the a$$
Aaron Dashkevich
Aaron Dashkevich 3 ай мурун
“I hate noises” has the loudest mustang and camaro in the world
Ali Ahmed
Ali Ahmed 3 ай мурун
9:26 That triggers my OCD Fix the cable!!!!!!
Brian Sroufe
Brian Sroufe 3 ай мурун
Very cool
JB Mason
JB Mason 3 ай мурун
Put windshield wipers on there
Brandon Cook
Brandon Cook 3 ай мурун
These are completely legal in Arizona. Along with quads, dirt bikes and pretty much everything else. We also get to conceal carry without permit.
Brandon Cook
Brandon Cook 3 ай мурун
Should get a custom cage. Changes the whole look of the unit and the safety is improved
Sam Cherry
Sam Cherry 3 ай мурун
Hi
ThatGuyLarry 420
ThatGuyLarry 420 3 ай мурун
Derrick lookin kinda cute
Efren Garcia
Efren Garcia 3 ай мурун
You should do your audio at lftw In Houston tx! Great customer service and great work!
Wave Eater
Wave Eater 3 ай мурун
damn whats that song at the outro, is it one of their songs? Really nice.
jorge3gd2013
jorge3gd2013 2 ай мурун
Pushing by Virgil Arles
xBlind
xBlind 3 ай мурун
How does my mans here afford all this shit smh I wish I could get a newer bike than a 96 😂
gavin phillips
gavin phillips 3 ай мурун
Some one should quote “freedom,guns, and shit”
John Marshel
John Marshel 3 ай мурун
And Galvan grow you hair long you’d be badass
John Marshel
John Marshel 3 ай мурун
I know that you trying to make a show don’t ask me how🤣
htp Jaelan
htp Jaelan 3 ай мурун
When he went riding by at like 11:18 the merch look like the bike fit him
Tactical Wallinator
Tactical Wallinator 3 ай мурун
That Victory totally fits Gavin!
Slow_CR_ 24v
Slow_CR_ 24v 3 ай мурун
External roll cage would look sick
Elijah's 4 wheeling
Elijah's 4 wheeling 3 ай мурун
TIME OUT TIP. Speed is your enemy when drilling through metal. Take it slow and apply good pressure. ; )
Garrett Bennett
Garrett Bennett 3 ай мурун
If Gavin sold bikes like that I’d have no money left.
Jordan Kersten
Jordan Kersten 3 ай мурун
Has anyone else watched the movie cars over 100 times or is it just me? Lol
Vlicious94
Vlicious94 3 ай мурун
I swear gavin hacked my youtube and saw my playlist with cal scruby and neffex and uses them for his videos lol. Great taste in music!
Owen Looper
Owen Looper 3 ай мурун
What is the name of the song played when daniel got on the bike
Jesse Nolen
Jesse Nolen 3 ай мурун
When is the evo stage 6 coming
Exploding Anvil
Exploding Anvil 3 ай мурун
Derrick is the creation of Nick and Doug having a baby. He’s got ugga duggas and the personality of Nick all in one
Intro Ruli
Intro Ruli 3 ай мурун
If y’all ever want to hire someone to just hand out with y’all let me know I’m yo guy..👍🏼
StoopyDraco23 YT
StoopyDraco23 YT 3 ай мурун
Shoutout to the CARS movie reference ✊🏽😓im with you
Phoenix Caruthers
Phoenix Caruthers 3 ай мурун
Cars is literally my favorite movie of all time hands down
Brayden Suess
Brayden Suess 3 ай мурун
Performance mods?
ThA tOo DoOdS
ThA tOo DoOdS 3 ай мурун
Daniel looking thick af boi
Jeffrey Waite
Jeffrey Waite 3 ай мурун
And for drawing use oil and slow drill speed
Jeffrey Waite
Jeffrey Waite 3 ай мурун
They suck on long rides.. they hurt your back on long rides..
matthew morris
matthew morris 3 ай мурун
Why Gavin look like a llama
Levi Cline
Levi Cline 3 ай мурун
You had more tires, you should have put some rubber down
H-town stros
H-town stros 3 ай мурун
Is anyone kind of pissed because gavin dont know the movie Cars word for word like most car guys/girls should.
Ben Mcdonagh
Ben Mcdonagh 3 ай мурун
My uncle had 2 victory’s one like that and I’m bummed I didn’t get to go on it 😭
Vincent Sigurdson
Vincent Sigurdson 3 ай мурун
Hey Gavin I’m sure you probably not going to read this but next time use Milwaukee Cobalt still bits they do the best for metal I learnt my lesson the hard way with a broken head stud love the videos tho man👍👍
Carolina Gorditoz
Carolina Gorditoz 3 ай мурун
Sorry I’m late, I HAVE THOSE ADIDAS! They are the most comfiest I have worn a lot better then my alphas. But Litterally same color and everything
Nicholas Elkins
Nicholas Elkins 3 ай мурун
5:55 whoever the camera man is I love how u made the cars reference
LilBillyChilly
LilBillyChilly 3 ай мурун
SKTools Needs Drill bits
Ben Mcdonagh
Ben Mcdonagh 3 ай мурун
Derrick is my dad bruh 🤣
Chase Nicholson
Chase Nicholson 3 ай мурун
General Kenobi
Zackarrie Pittman
Zackarrie Pittman 3 ай мурун
Man I love that bike
Edgar Gonzalez
Edgar Gonzalez 3 ай мурун
Use a 22lr next time
Project A.D.D
Project A.D.D 3 ай мурун
Good lord lol. High speed and no lube. .. instant dull bit and high pitch squeal lol.
Jeff MacLean
Jeff MacLean 3 ай мурун
Most people for safety would rather see a RZR on the road vs a Bike.
jl hicks
jl hicks 3 ай мурун
Umm u should snorkel it, I'm sure they make it kit for it . Looks dope tho, love the content. Just got my shirt now if if I can win the viper I'll have the best Mopar in my fam lol
MJQ
MJQ 3 ай мурун
Quick side note my dad owns a bike shop and they don’t make parts for victory’s anymore since they shut down so good luck find parts for that bike if anything breaks
Wes Horton
Wes Horton 3 ай мурун
Have y’all heard of a unibit or stepper bit?
Michael Richards
Michael Richards 3 ай мурун
Jess: bangs the window on door! Gavin: ITS LOCKED!!! Jess: keeps banging glass/door
Kakarot _4.6L
Kakarot _4.6L 3 ай мурун
Next mod has to be cup holders lol 😂 Then it would be “streetable”
Anthony Ortega
Anthony Ortega 3 ай мурун
The best sound for these bro is the Rockford Fosgate stage 4
Ginger Rancher
Ginger Rancher 3 ай мурун
You cant do this in texas sadly
jorge3gd2013
jorge3gd2013 3 ай мурун
Anyone know the outro song?
Ginger Rancher
Ginger Rancher 3 ай мурун
you should get a PROBOX top
Kasen Haddix
Kasen Haddix 3 ай мурун
@6:20 seeing Gavin do that, all I could think about what the “Hi, welcome to chili’s” video.
B G
B G 3 ай мурун
This was record on 4th of july and we are getting it 14 days later? Damn Daniel...
Alex Pullen
Alex Pullen 3 ай мурун
That cruiser is nice!
AirKing
AirKing 3 ай мурун
Derrick the cop that killed George floyd???????
Driving 8 Hours to Buy My Dream Motorcycle!
33:38
Time Out
Көрүүлөр 395 миӊ.
I can't believe this worked..
26:03
Time Out
Көрүүлөр 170 миӊ.
That one ant you catch walking alone.
3:01
CalebCity
Көрүүлөр 1,2 млн
[MV] 마마무 (MAMAMOO) - 딩가딩가 (Dingga)
3:53
MAMAMOO
Көрүүлөр 3,4 млн
I WENT BRUNETTE (AND EVERYONE HATED IT)
4:33
Tana Mongeau
Көрүүлөр 1,1 млн
Spending 24 hours in Hurricane Laura.
19:45
Time Out
Көрүүлөр 183 миӊ.
Police Pull Me Over Driving my Side-by-Side on the Street!
19:58
Shooting my Dream Rifle + Update on the Content Farm!
24:22
Time Out
Көрүүлөр 179 миӊ.
Can ANYTHING freaking penetrate an Engine Block??
15:04
Time Out
Көрүүлөр 141 миӊ.
Advance Auto Parts asked for a "Small" Burnout...
10:15
itsjusta6
Көрүүлөр 350 миӊ.
Waterslide for David
16:55
Time Out
Көрүүлөр 139 миӊ.
That one ant you catch walking alone.
3:01
CalebCity
Көрүүлөр 1,2 млн
[MV] 마마무 (MAMAMOO) - 딩가딩가 (Dingga)
3:53
MAMAMOO
Көрүүлөр 3,4 млн
I WENT BRUNETTE (AND EVERYONE HATED IT)
4:33
Tana Mongeau
Көрүүлөр 1,1 млн
New Rule: Nut Pick | Real Time with Bill Maher (HBO)
7:16
Real Time with Bill Maher
Көрүүлөр 963 миӊ.
Among Us But Its A Reality Show 2
9:47
Laugh Over Life
Көрүүлөр 6 млн
A DEVOUR ad, but it's ACTUALLY a sketch
2:36
CalebCity
Көрүүлөр 777 миӊ.
Rich vs Poor Superheroes
10:18
WooHoo
Көрүүлөр 1 млн
GIANT Pumpkin Carving Contest
25:49
Dude Perfect
Көрүүлөр 6 млн